آ
-
آموزش منابع انسانی
تضمین کیفیت در آموزش منابع انسانی [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 117-139]
-
آیندهپژوهی
طراحی الگوی آیندهپژوهی در توسعهی منابع انسانی (مورد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 47-70]
ا
-
اَبَر رهبر
بازشناسی ابعاد رفتاری اَبَر رهبران؛ با برداشت از ویژگیهای خودمدیریتی حضرت امام خمینی(ره) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 23-46]
-
ابعاد فرهنگ
ابعاد فرهنگ سازمانی در سازمانهای صنعتی بزرگ ایران [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 91-115]
-
ادراک عدالت کارکنان
مقایسهی روش شبکهی عصبی مصنوعی با روش معادلات ساختاری در طراحی مدل ادراک عدالت کارکنان (مطالعهی موردی: بانکهای دولتی) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 81-100]
-
ارتباطات سازمانی اثربخش
ارایهی الگوی ارتباطات سازمانی برای یک سازمان نظامی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 51-66]
-
ارزیابی عملکرد
بررسی تطبیقی بازخورهای180، 360، 540 و 720 درجه در ارزیابی عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 107-128]
-
ارزشهای اخلاقی
همآهنگی استراتژی و ارزشهای سازمانی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 29-54]
-
اعتماد
اثر توانمندسازی بر تمایل به ترک خدمت کارکنان [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 121-147]
-
اعضای هیأت علمی
الگوی توسعهی حرفهای اعضای هیأت علمیِ سازمانهای پژوهشی (مورد: جهاد دانشگاهی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 141-155]
-
الگوی آیندهپژوهی
طراحی الگوی آیندهپژوهی در توسعهی منابع انسانی (مورد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 47-70]
-
انسجام راهبردی
الگوی ممیزی وضعیت مدیریت راهبردی منابع انسانی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 23-49]
ب
-
بازخور 180درجه
بررسی تطبیقی بازخورهای180، 360، 540 و 720 درجه در ارزیابی عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 107-128]
-
بازخور 360درجه
بررسی تطبیقی بازخورهای180، 360، 540 و 720 درجه در ارزیابی عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 107-128]
-
بازخور 540 درجه
بررسی تطبیقی بازخورهای180، 360، 540 و 720 درجه در ارزیابی عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 107-128]
-
بازخور 720 درجه
بررسی تطبیقی بازخورهای180، 360، 540 و 720 درجه در ارزیابی عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 107-128]
-
بعد جسمیفیزیکی
بازشناسی ابعاد رفتاری اَبَر رهبران؛ با برداشت از ویژگیهای خودمدیریتی حضرت امام خمینی(ره) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 23-46]
-
بعد روحیروانی
بازشناسی ابعاد رفتاری اَبَر رهبران؛ با برداشت از ویژگیهای خودمدیریتی حضرت امام خمینی(ره) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 23-46]
پ
-
پویایی سیستم
تبیین اثرات توانمندسازی سرمایههای انسانی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 71-90]
ت
-
تحلیلرفتگی
اثر توانمندسازی بر تمایل به ترک خدمت کارکنان [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 121-147]
-
تسهیم دانش
سبکهای رهبری توانمندساز مدیریت دانش [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 149-166]
-
تضمین کیفیت
تضمین کیفیت در آموزش منابع انسانی [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 117-139]
-
تعالی
الگوی توسعه و تعالی مدیران و فرماندهان سپاه از منظر مقام معظم رهبری (حضرت آیتالله خامنهای) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 1-28]
-
تعهد سازمانی
اثر میانجیگری فرهنگ سازمانی بر رابطهی بین رهبری تحولآفرین و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 87-105]
-
تمایل به ترک خدمت
اثر توانمندسازی بر تمایل به ترک خدمت کارکنان [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 121-147]
-
توانمندی روان شناختی
ویژگیهای شغلی دبیران و رابطهی آن با توانمندسازی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 167-187]
-
توانمندسازی
تبیین اثرات توانمندسازی سرمایههای انسانی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 71-90]
-
توانمندسازی
اثر توانمندسازی بر تمایل به ترک خدمت کارکنان [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 121-147]
-
توانمندسازی
ویژگیهای شغلی دبیران و رابطهی آن با توانمندسازی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 167-187]
-
توسعهی حرفه¬ای
الگوی توسعهی حرفهای اعضای هیأت علمیِ سازمانهای پژوهشی (مورد: جهاد دانشگاهی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 141-155]
-
توسعهی منابع انسانی
طراحی الگوی آیندهپژوهی در توسعهی منابع انسانی (مورد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 47-70]
-
تئوری نقاط مرجع راهبردی
همآهنگی استراتژی و ارزشهای سازمانی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 29-54]
ج
-
جهاد دانشگاهی
الگوی توسعهی حرفهای اعضای هیأت علمیِ سازمانهای پژوهشی (مورد: جهاد دانشگاهی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 141-155]
خ
-
خلق دانش
سبکهای رهبری توانمندساز مدیریت دانش [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 149-166]
-
خودمدیریتی امام خمینی(ره)
بازشناسی ابعاد رفتاری اَبَر رهبران؛ با برداشت از ویژگیهای خودمدیریتی حضرت امام خمینی(ره) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 23-46]
ر
-
راهبرد سازمانی
همآهنگی استراتژی و ارزشهای سازمانی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 29-54]
-
راهبرد منابع انسانی
الگوی همآهنگی راهبردهای منابع انسانی با عملکرد [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
-
رضایت
عوامل مؤثر بر رضایت یا عدم رضایت شغلی کارکنان فاوای نزسا [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 101-120]
-
رضایت شغلی
عوامل مؤثر بر رضایت یا عدم رضایت شغلی کارکنان فاوای نزسا [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 101-120]
-
رهبری تحولآفرین
اثر میانجیگری فرهنگ سازمانی بر رابطهی بین رهبری تحولآفرین و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 87-105]
-
رهبری و سبکهای رهبری
سبکهای رهبری توانمندساز مدیریت دانش [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 149-166]
س
-
سازگاری راهبردی
الگوی ممیزی وضعیت مدیریت راهبردی منابع انسانی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 23-49]
-
سازمانهای صنعتی بزرگ ایران
ابعاد فرهنگ سازمانی در سازمانهای صنعتی بزرگ ایران [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 91-115]
-
سامانهی داشبوردی مدیریت
الگوی نشانگرهای ارزیابی عملکرد مراکز آموزش عالی در فرایند برنامهریزی راهبردی مورد: دانشگاه شهید بهشتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 129-154]
-
سـرمایهی ارتبـاطی
شاخصهای مؤثر در سنجش سرمایهی انسانی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 67-86]
-
سـرمـایهی انسـانی
شاخصهای مؤثر در سنجش سرمایهی انسانی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 67-86]
-
سـرمـایهی سـازمانی
شاخصهای مؤثر در سنجش سرمایهی انسانی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 67-86]
-
سـرمـایهی فکری
شاخصهای مؤثر در سنجش سرمایهی انسانی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 67-86]
-
سیستم بازخور
بررسی تطبیقی بازخورهای180، 360، 540 و 720 درجه در ارزیابی عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 107-128]
ش
-
شاخصهای اندازهگیری
شاخصهای مؤثر در سنجش سرمایهی انسانی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 67-86]
-
شایستگی منابع انسانی مسجد
مدیریت مسجد: تدوین الگوی شایستگی منابع انسانی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 55-80]
-
شایستگیهای منابع انسانی
طراحی الگوی آیندهپژوهی در توسعهی منابع انسانی (مورد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 47-70]
-
شبکهی عصبی مصنوعی
مقایسهی روش شبکهی عصبی مصنوعی با روش معادلات ساختاری در طراحی مدل ادراک عدالت کارکنان (مطالعهی موردی: بانکهای دولتی) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 81-100]
-
شغل معلمی
ویژگیهای شغلی دبیران و رابطهی آن با توانمندسازی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 167-187]
ط
-
طراحی شغل
ویژگیهای شغلی دبیران و رابطهی آن با توانمندسازی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 167-187]
ع
-
عجینشدن شغلی
اثر توانمندسازی بر تمایل به ترک خدمت کارکنان [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 121-147]
-
عملکرد
الگوی همآهنگی راهبردهای منابع انسانی با عملکرد [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
-
عوامل
ارایهی الگوی ارتباطات سازمانی برای یک سازمان نظامی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 51-66]
-
عوامل سازمانی - فاوا
عوامل مؤثر بر رضایت یا عدم رضایت شغلی کارکنان فاوای نزسا [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 101-120]
-
عوامل فردی
عوامل مؤثر بر رضایت یا عدم رضایت شغلی کارکنان فاوای نزسا [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 101-120]
-
عوامل ماهیت کار
عوامل مؤثر بر رضایت یا عدم رضایت شغلی کارکنان فاوای نزسا [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 101-120]
-
عوامل محیط کار
عوامل مؤثر بر رضایت یا عدم رضایت شغلی کارکنان فاوای نزسا [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 101-120]
ف
-
فرماندهان
الگوی توسعه و تعالی مدیران و فرماندهان سپاه از منظر مقام معظم رهبری (حضرت آیتالله خامنهای) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 1-28]
-
فرهنگ ایرانی
ابعاد فرهنگ سازمانی در سازمانهای صنعتی بزرگ ایران [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 91-115]
-
فرهنگ سازمانی
ابعاد فرهنگ سازمانی در سازمانهای صنعتی بزرگ ایران [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 91-115]
-
فرهنگ سازمانی
اثر میانجیگری فرهنگ سازمانی بر رابطهی بین رهبری تحولآفرین و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 87-105]
-
فنآوریهای نوین
ارایهی مدل بهسازی منابع انسانی با تأکید بر نقش فنآوریهای نوین [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 1-26]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
الگوی نشانگرهای ارزیابی عملکرد مراکز آموزش عالی در فرایند برنامهریزی راهبردی مورد: دانشگاه شهید بهشتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 129-154]
-
کیفیت خدمات
تضمین کیفیت در آموزش منابع انسانی [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 117-139]
م
-
مدیران
الگوی توسعه و تعالی مدیران و فرماندهان سپاه از منظر مقام معظم رهبری (حضرت آیتالله خامنهای) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 1-28]
-
مدیریت اسلامی
مدیریت مسجد: تدوین الگوی شایستگی منابع انسانی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 55-80]
-
مدیریت راهبردی منابع انسانی
الگوی همآهنگی راهبردهای منابع انسانی با عملکرد [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
-
مدیریت مسجد
مدیریت مسجد: تدوین الگوی شایستگی منابع انسانی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 55-80]
-
مدیریت منابع انسانی
مقایسهی روش شبکهی عصبی مصنوعی با روش معادلات ساختاری در طراحی مدل ادراک عدالت کارکنان (مطالعهی موردی: بانکهای دولتی) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 81-100]
-
مدل تحلیل اهمیتـ عملکرد
تضمین کیفیت در آموزش منابع انسانی [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 117-139]
-
مدل معادلات ساختاری
مقایسهی روش شبکهی عصبی مصنوعی با روش معادلات ساختاری در طراحی مدل ادراک عدالت کارکنان (مطالعهی موردی: بانکهای دولتی) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 81-100]
-
مراکز پژوهشی
الگوی توسعهی حرفهای اعضای هیأت علمیِ سازمانهای پژوهشی (مورد: جهاد دانشگاهی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 141-155]
-
مزیت رقابتی
الگوی ممیزی وضعیت مدیریت راهبردی منابع انسانی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 23-49]
-
مسجد
مدیریت مسجد: تدوین الگوی شایستگی منابع انسانی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 55-80]
-
مؤلفهها و شاخصهای انسانی و سازمانی
ارایهی الگوی ارتباطات سازمانی برای یک سازمان نظامی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 51-66]
ن
-
نتایج عملکرد کیفیت
الگوی نشانگرهای ارزیابی عملکرد مراکز آموزش عالی در فرایند برنامهریزی راهبردی مورد: دانشگاه شهید بهشتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 129-154]
-
نرمافزار کیو. پی. آر
الگوی نشانگرهای ارزیابی عملکرد مراکز آموزش عالی در فرایند برنامهریزی راهبردی مورد: دانشگاه شهید بهشتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 129-154]
-
نشانگرهای ارزیابی عملکرد
الگوی نشانگرهای ارزیابی عملکرد مراکز آموزش عالی در فرایند برنامهریزی راهبردی مورد: دانشگاه شهید بهشتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 129-154]
-
نظریهی دادهبنیاد
الگوی توسعه و تعالی مدیران و فرماندهان سپاه از منظر مقام معظم رهبری (حضرت آیتالله خامنهای) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 1-28]
و
-
ویژگیهای شغل
ویژگیهای شغلی دبیران و رابطهی آن با توانمندسازی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 167-187]
ه
-
همآهنگی راهبردی
الگوی همآهنگی راهبردهای منابع انسانی با عملکرد [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
-
هویتیابی
اثر توانمندسازی بر تمایل به ترک خدمت کارکنان [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 121-147]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد