امیرزاده بهبهانی، راضیه و یعقوبی، زهرا (1391)، ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران، منطقه اهواز به روش فرایند تحلیل سلسلهمراتبی، مجلۀ مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی، 7(19): 97-107.
انواری رستمی، علیاصغر؛ حشمتی، محمدرسول؛ شاوردی، میثم و بشیری، وهاب (1391)، ارزیابی عملکرد به کمک فرایند تحلیل شبکهای فازی و کارت امتیازی متوازن، مجلۀ مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی، 7(21): 9-22.
ایمان، محمدتقی و نوشادی، محمودرضا (1390)، تحلیل محتوای کیفی، پژوهش، 3 (2): 15-44.
ایرانزاده، سلیمان و برقی، امیر (1388)، ارزیابی عملکرد سازمان با مدل روش امتیازی متوازن (مطالعه موردی)، مجل، مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، 4(8):
67-86.
دیوانداری، علی؛ حسنپور، اکبر و وفای، عظمی (1387)، طراحی و ارائه سیستم جامع ارزیابی عملکرد کارکنان نظام بانکی (مورد نمونه بانک ملت)، مجلۀ مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی، 3(5):
105-120.
رستمی، محمدحسن؛ امانپور، سعید؛ کرمی، مهران و رامنژاد، سیدالله مراد (1394)، سنجش رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری در حوزه خدمات شهری (مطالعه موردی: شهر دورود)، پژوهش و برنامهریزی شهری، 6(21): 35-50.
رضاییان، علی و گنجعلی، اسدالله (1390)، مدیریت عملکرد؛ چیستی، چرایی و چگونگی، تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق(ع).
رعناییکردشولی، حبیباله و سقاپور، آسیه (1390)، طراحی الگوی ارزشیابی عملکرد کارکنان مبتنی بر الگوهایهای مدیریت عملکرد سازمانی، چشمانداز مدیریت دولتی، 6: 95-114.
سیدجوادین، رضا و مشفق، مهدی (1387)، بررسی تأثیر ارزیابی عملکرد کارکنان بر بهبود عملکرد در دانشگاه مورد مطالعه: دانشگاه امام صادق(ع)، اندیشۀ مدیریت، 2(2): 95-122.
عسگری باجگرانی، محبوبه؛ شائمی، علی و علامه، محسن (1390)، سنجش سطح حاکمیت استراتژی مدیریت استعداد در شهرداری شهر اصفهان، مدیریت شهری، 29: 276-286.
مرادی، الناز؛ عالمتبریز، اکبر و زندیه، مصطفی (1394)، تبیین فرایند تحلیل شبکهای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار، کاوشهای مدیریت بازرگانی، 7(13): 229-246.
مصدقخواه، مسعود و ساکتچاقوش، علیرضا (1390)، طراحی الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان نهادهای ارزشمحور، مطالعه موردی: سازمان بسیج مستضعفین، مدیریت اسلامی، 19(1): 201-222.
میرمحمدی، محمد و ایزدخواه، محمدمهدی (1392)، الگوی ارزیابی عملکرد شرکتهای زیرمجموعه در هلدینگ بر مبنای کارت امتیازی متوازن (مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا)، چشمانداز مدیریت بازرگانی، 14: 171-196.
موسویراد، طاهره؛ روزبهانی، محبوبه و روه، مهوش (1393)، ارزیابی عملکرد معلمین تربیت بدنی با بازخورد 360 درجه: مطالعه موردی معلمین شهرستان پارسیان، مطالعات مبانی مدیریت در ورزش، 1(3): 61-70.
نظریپور، محمد و پارسایی، محسن (1392)، شناسایی و رتبهبندی شاخصهای عملکرد کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی: شرکن ملی گاز ایران)، پژوهشهای تجربی حسابداری، 3 (10): 129-146.
یادگاری، فردوس و علوی، میرمحسن (1387)، تدوین الگوی مناسب برای ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، علوم تربیتی، 1(1): 163- 198
یاوری، وحید و زاهدی، شمسالسادات (1391)، طراحی مدل مفهومی مدیریت عملکرد سازمانی برای سازمانهای دولتی و غیرانتفاعی، اندیشۀ مدیریت راهبردی، 7 (1): 79- 122.
Aguinis, H., Gottfredson, R. K., & Joo, H. (2012). Using performance management to win the talent war. Business Horizons, 55: 609-616.
Armstrong, M. (2000). A Handbook of Human Resource Management. London and Philadelphia: KOGAN PAGE
Arora, A., & Kaur, S. (2015). Performance Assessment Model for Management Educators Based on KRA/KPI. In International Conference on Technology and Business Management, 23: 218-221.
Bratton, J. and Gold, J. (2003). Human Resource Management: Theory and Practice (3rd edition). Basingstoke: Palgrave Macmillan.
Bratton, J., & Gold, J. (2012). Human resource management: theory and practice. Palgrave Macmillan.
Buttle, F. (1996). SERVQUAL: review, critique, research agenda. European Journal of marketing, 30(1): 8-32.
Chan, A. P.C., & Chan, A. P.L. (2004). Key performance indicators for measuring construction success. Benchmarking: An International Journal, 11(2): 203 – 221.
Chen, F. H., Hsu, T. S., & Tzeng, G. H. (2011). A balanced scorecard approach to establish a performance evaluation and relationship model for hot spring hotels based on a hybrid MCDM model combining DEMATEL and ANP. International Journal of Hospitality Management, 30: 908-932.
Greer, C. R. (2001). Strategic human resource management. Pearson College Division
Grossi, L. E. (2012). Performance Appraisal as a Tool for Efficiency in the Public Sector.
Heinrich, C. J. (2002). Outcomes–based performance management in the public sector: implications for government accountability and effectiveness. Public Administration Review, 62(6): 712-725.
Islam, R., & Rasad, S. B. M. (2006). Employee performance evaluation by the AHP: A case study. Asia Pacific Management Review, 11(3): 163.
Kloot, L., & Martin, J. (2000). Strategic performance management: A balanced approach to performance management issues in local government. Management Accounting Research, 11(2): 231-251.
Martin, J. (2010). Key concepts in human resource management. Sage Publications.
Melnyk, S. A., Bititci, U., Platts, K., Tobias, J., & Andersen, B. (2013). Is performance measurement and management fitfor the future?. Management Accounting Research.
Meyers, F., Verhoest, K., & Beuselinck, E. (2006). Performance of public sector organizations: do management instruments matter?. A Performing Public Sector: The Second transatlantic Dialogue (2TAD)’, http://soc. kuleuven. be/io/pubpdf/IO02060022v _politicologenetmaal2006. pdf, download, 7(29): 09.
Obisi, C. (2011). Employee performance appraisal and its implication for individual and organizational growth. Australian Journal of Business and Management Research, 1(9): 92.
Pynes, J. E. (2008). Human resources management for public and nonprofit organizations: A strategic approach (Vol. 30). John Wiley & Sons.
Schalock, R. L., Lee, T., Verdugo, M., Verdugo, K., Claes. C., Loon, J. V., & Lee, C. (2014). An evidence-based approach to organization evaluation and change in human service organizations evaluation and program planning. Evaluation and Program Planning, 45: 110-118.
Soltani, E., Van der Meer, R., Gennard, J., & Williams, T. (2003). A TQM approach to HR performance evaluation criteria. European Management Journal, 21(3), 323-337.
Stan, L., Mărăscu-Klein, V., Neagoe, L., & Tecău, A. (2012). KPI performance indicators for evaluating employees on industrial production lines. Online proceedings of DAAAM Baltic.
Toor, S. and Ogunlana, S. (2010). "Beyond the 'iron triangle': Stakeholder perception of key performance indicators (KPIs) for large-scale public sector development projects. International Journal of Project Management, 5(5): 228-236.
Wu, H. Y., Lin, Y. K., & Chang, C. H. (2011). Performance evaluation of extension education centers in universities based on the balanced scorecard. Evaluation and Program Planning, 34: 37-50
Yao, Y., & Li, Y. (2014). Analysis of Performance Appraisal System of the Daphne Company Based on KPI. Studies in Asian Social Science, 1(2): 84.