ابطحی، حسین و صلواتی، عادل (1385). مدیریت دانش در سازمان. تهران: انتشارات پیوند نو.
احمدی، علیاکبر و صالحی، علی (1391). مدیریت دانش. چاپ دوم، تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
ادهمی، جمال؛ احمدی، یعقوب و جعفری، ابراهیم. (1396). بررسی ترجیحات ارزشی بیننسلی و عوامل اجتماعی مؤثر بر آن در شهر سنندج. فصلنامه علوم اجتماعی، سال 26، شماره 78، صفحات 156-117.
پناهی، محمدحسین. (1384). شکاف نسلی موجود در ایران و اثر تحصیلات بر آن. فصلنامه علوم اجتماعی، شماره 27، صفحات 41-1.
جلالی، احمد؛ دلخواه، جلیل و افسر، امیر (1398). شناسایی تفاوتهای نسلی در کارکنان سازمانهای دولتی. مدیریت سازمانهای دولتی، 7(3)، 137-154.
رحیمی قاضی، امیر و همکاران. (1391). شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی زیرساخت به منظور استقرار نظام مدیریت دانش در سازمانهای پروژه محور. مطالعات کمی در مدیریت، (1) 4.
سرلک، محمدعلی (1386). مدیریت دانش. تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
سیف، علیاکبر (1383). روانشناسی پرورشی (روانشناسی یادگیری و آموز). چاپ دوازدهم، انتشارات آگاه.
شهلایی، ناصر، منتظری، عباس؛ میرزایی ازندریانی، حسین؛ مهجوری کارمزدی، کمیل (1398). بررسی تفاوت نسلی در کارکنان باتجربه و جوان در سازمانهای نظامی. نشریه راهبرد دفاعی. شماره 67.
فاتحی، زمانعلی (1390). مدیریت دانش (مفاهیم، اصول، اهداف و مدلها). تهران: اداره تحقیقات و کنترل ریسک بانک سپه.
کلاکی، حسن. (1387). مقایسه ارزشهای مذهبی دو نسل جدید و پیشین در ایران. نامه پژوهش فرهنگی، سال9، شماره 2، صفحات 197-171.
مسافری قمی، مراد، عباسعلی رستگار، عادل آذر و حسین دامغانیان، (1396). شناسایی نسلها در محل کار ایران، مدیریت فرهنگسازمانی، دوره،15شماره .975
میری پور، بهروز و محبی، پروین (1392). بررسی نقش تسهیم دانش در کارآفرینی سازمانی. اولین کنفرانس دانشجویی کارآفرینی کشور.
Andino, I. (2019). Turnover Intentions of Generation Z Employees in Organizations. A
Dissertation Presented in Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree Doctor of
Becton, J. B., Walker, H. J., & Jones‐Farmer, A. (2014). Generational differences in workplace behavior
. Journal of Applied Social Psychology, 44(3), 175-189.
https://doi.org/10.1111/jasp.12208
Bencsik, A., & Machova, R. (2016). Knowledge Sharing Problems from theViewpoint of Intergeneration Management. In ICMLG2016 -4th
International Conferenceon Management, Leadership and Governance: ICMLG2016 (p. 42).
http://dx.doi.org/10.7441/joc.2016.03.06
Capello, M.A., & Al-Khashti, B. (2020). Considerations and New Approaches for Talent Development of Gen-Z in Oil and Gas. Society of Petroleum Engineers Annual Technical Conference and Exhibition, 1-10.
https://doi.org/10.2118/201407-MS.
Fodor, M., & Jaeckel, K. (2018). What does it take to have a successful career through the eyes of generation Z - based on the results of a primary qualitative research
. International Journal on Lifelong Education and Leadership, 4(1), 1-7.
https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/551110
Heyns, E. P., Eldermire, E. R. B. & Howard, H. A. (2019). Unsubstantiated Conclusions: A Scoping Review on Generational Differences of Leadership in Academic Libraries
. The Journal of Academic Librarianship,45(5), 1-7.
http://dx.doi.org/10.1016/j.acalib.2019.102054
Jennings, J. D. (2016). The effects of generational differences on conflict management (Order No.10132051), Available from ABI/ Inform Collection; Proquest central; Proquest Disserations & Theses Global. (1810428484).
Khan, I.A., & Bansal, V. (2018). Effect of Using PC Tablets on Perceived Learning Outcomes of Generation Z Trainees.
International Journal of Learning and Development, 8(1), 21-36.
http://dx.doi.org/10.5296/ijld.v8i1.12309
Lau, A., & Phua, L.K. (2011). Transforming Learning Landscapes for Generation Y and Beyond. International Conference on E-business, Management and Economics, 13, 314-319.
Lowe, D., Wilson, T., & Levitt, K.J. (2011). Solutions for retaining generation Y employees in the workplace. The Business Renaissance Quarterly: Enhancing the quality of Life at work, 3(3), 43-57.
http://dx.doi.org/10.1109/EMR.2011.5876174
Manhaiem, k (1952) problems ofgenerations, in Essay in the Sociology of Knowlegde, London: Routlegde and keganpaul, pp.276-322.
Morrell, D.L., & Abston, K.A. (2019). Millennial motivation issues related to compensation and benefits: suggestions for improved retention.
Compensation & Benefits Review,50(2), 107-113.
http://dx.doi.org/10.1177/0886368718822053
Nguyen, C., & Duong, A. (2020). The impact of training and development, job satisfaction and job performance on young employee retention
. International Journal of future generation communication and networking, 13(3), 373-386.
http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.3906100
Pew Research Center (2015). The whys and hows of generations research. 16.
Robbins, S & Judge, T. (2009). Organization Behavior, 13eh ed., Englewood Cliffs, Prentice Hall, Inc.
Scaringella, L., & Burtschell, F. (2017). The challenges of radical innovation in Iran: Knowledge transfer and absorptive capacity highlights — Evidence from a joint venture in the construction sector. Technological Forecasting and Social Change, 122, 151-169.
https://doi.org/10.1016/j.techfore.2015.09.013
Soria, D, (2022). The effects of generational differences on the relationship between technostress and affective commitment. A thesis submitted to the School of Behavioral and Applied Sciences in partial fulfillment of the requirements for the degree Master of Science in Organizational Psychology, Azusa pasific university.
Twenge, J. M., Campbell, S. M., Hoffman, B. J., & Lance, C. E. (2010). Generational differences in work values: Leisure and extrinsic values increasing, social and intrinsic values decreasing.
Journal of Management, 36(5), 1117-1142.
https://doi.org/10.1177/0149206309352246
Wiig, K., (1993), "Knowledge Management Foundations: Thinking about Thinking – How People and Organizations Create, Represent and use Knowledge", Arlington, TX: Schema Press.