اسکافی، امیررضا (1384)، سازمان مبتنیبر نقاطمرجعاستراتژیک (بررسیاثرهماهنگیراهبردیعناصر سازمانیبرعملکردسازمان)، پایاننامه کارشناسی ارشد چاپنشده، دانشکده حسابداری و مدیریت، دانشگاه علامه طباطبایی.
اعرابی، سیدمحمد (1385)، جزوة کلاسی منتشرنشدة مدیریت استراتژیک منابع انسانی، مقطع دکتری، مدیریت بازرگانی گرایش رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی، دانشکده حسابداری و مدیریت، دانشگاه علامه طباطبائی.
اعرابی، سیدمحمد و مقدم، علیرضا (1386)، هماهنگسازی استراتژی منابع انسانی با استراتژی تجاری و فرهنگ سازمانی، علوم مدیریت ایران، سال دوم، شماره 8: 135 ـ 103.
الوانی، سیدمهدی؛ خلیلی شورینی، سهراب و معمارزاده طهران، غلامرضا (1386)، مدیریت دولتی نوین: نگرش راهبردی،سیر اندیشهها، مفاهیم، نظریهها، چاپ هشتم. تهران: انتشارات مروارید.
بازرگان هرندی، عباس (1387)، روش پژوهش آمیخته: رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت، دانش مدیریت، 21(81): 36 ـ 19.
بامبرگر، پیتر و مشولم، ایلن (1384)، استراتژیمنابعانسانی؛ تدوین، اجرا، آثار، ترجمه علی پارسائیان و سیدمحمد اعرابی، چاپ دوم، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
دیواندری، علی؛ نظری، محسن؛ رضوی، سیدمصطفی و امین، فرشته (1393)، شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر همسوسازی استراتژیهای تجاری و اقدامات مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقیانوس آبی با تکنیک الکترا، مدیریت صنعتی، دوره 6، شماره 2: 283 ـ 203.
معمارزاده طهران، غلامرضا و پیکرنگار، عبدالحسین (1395)، بررسی مشارکت و پایبندی کارکنان در تصمیمگیری سازمانی: یک مطالعه کمی درمورد مؤسسات آموزش عالی ایران، دومین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران، دانشگاه علامه طباطبایی، مؤسسه پژوهشی مدیریت مدبر، دوره دوم.
ناصحیفر، وحید؛ آزرمجو، هانیه و تقویفرد، محمدتقی (1394)، طراحی الگوی یکپارچه تغییرات در سازمانهای ایرانی با استفاده از رویکرد دلفی فازی، فصلنامۀ پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، (2)7: 266 ـ 237.
Apostolos, Apostolou (2000). Employee Involvement. JANUARY 2000
Aryee S., Srinivas E.S., and Tan H. H. (2005). Rhythms of life: antecedents and outcomes of work–family balance in employed parents. Journal of Applied Psychology, 90, 132–46.
Babbie, E. (2002). The Basics of Social Research, 2nd edn. Southbank: Thomson Wadsworth.
Bamberger, P., & Fiegenbaim, A. (1996). The role of strategicreference points in explaining the nature and consequences ofhuman resource strategy. Academy of Management Review, Vol 21.926–958
Bamberger, P., & Meshoulam, I. (2000).
Human resource strategy. Newbury Park, CA: Sage.publications.
Bryson, A., J. Forth, and L. Stokes. (2014). Does Worker Wellbeing affect Workplace Performance? London: Department for Business, Innovation and Skills,
Cabrera, E. F. (2003). Strategic Human Resource Evaluation. Journal of Human Resource Planning, 26(1), 49.
Eriksson, T. (2012). Healthy personnel policies. International Journal of Manpower 33:3: 233–245.
Fiegenbaum, A.; Hart, S. &Schendel, D. (1996). Strategic reference point theory. Strategic Management Journal, 17, 219-235.
Gore, N. (2001), What‘s all this mobilizing about? Canadian HR Reporter, 14, 17-19.
Leo A. Goodman.(1961) Snowball sampling. Annals of Mathematical Statistics, 32:148–170.
Heller, F., Pusic, E., Strauss, G. &Wilpert,B. (1998).Organisational participation: myth and reality. USA: Oxford University Press
Khadem, K. N. (2007). Aligning enterprise and information technology strategy: a study of the correlation between strategic alignment and adaptation of enterprise-wide strategy formulation processes. Unpublished Doctoral Dissertation, Capela University.
Lin, W.B. (2006). The exploration of employee involvement model, Expert Systems with Applications, 31:69-82.
Liu, Y., Combs, J. G., Ketchen Jr., D. J. & Ireland, R. D. (2007). The value of human resource management for organizational performance. Business Horizons, 50, 503–511.
Macnee, L. C., & McCabe, S. (2008). Understandingnursing research: Using research evidence-basedpractice. Philadelphia, PA: Lippincott Williams &Wilkins
Mello, J. (2002). Strategic Human Resource Management. South western college publishing, OHIO.
Petri (2015) High involvement management and employee.well-being, IZA World of Labor, ISSN 2054-9571, Iss. 171,http://dx.doi.org/10.15185/izawol.171
Saks, A. M. (2006).Antecedents and consequences of employee engagement. Journal of Managerial Psychology,7-21.
Schmidt R. C.; Yytinen, K. L.; Keil, M.; and P. Cule (2001). “Identifying Software Project Risks: AnInternational Delphi Study”, Journal of Management Information Systems, Vol. 17, No. 4, pp. 5-36.
Siegel, S. and N. J. Castellan Jr. (1988). Nonparametric Statistics for the Behavioral Sciences, 2nd Edition, NewYork: McGraw-Hill.