ابراهیمی قوام، صغری و خاقانیزاده، مرتضی (1387)، نقش انگیزش در یادگیری، دوماهنامه علمی ـ پژوهشی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، ۱۳۸۷؛ دوره 1، شماره 1: 1 ـ 9.
افروزی، حسن (1395)، سرمایه انسانی،گرفتهشده در تاریخ تیرماه 1397 از سایت:
برجعلیزاده، محمد؛ صادقی لواسانینیا، نادر و محمدپور، سارا (1394)، بررسی نقش ساختار سازمانی بر کمیت و کیفیت اخبار تلویزیون در اتاق خبر از دیدگاه کارشناسان واحد مرکزی خبر سازمان صدا و سیما، مطالعات منطقهای،دوره 10 شماره 30 :71 ـ 84.
پایگاه فناوری فرهنگی (1395)، صنایع فرهنگی و خلاق؛ موتور پیشرفت برای آینده، گرفتهشده در تاریخ تیرماه 1397 از سایت: http://cultech.ir/post/11111-2
پورکریمی، جواد؛ قاضئی، ابوذر؛ مهدیون، روحاله و پوربرخورداری، امین (1389)، ارائه الگوی نظام جامع آموزش کارکنان جمعیت هلال احمر، امداد و نجات، 1391، دوره 2، شماره 1: 56 ـ 70.
خادمی، ابوذر (1395)، ارزیابی عملکرد نظام آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان ماهشهر با بهرهگیری از مدل تعالی سازمانی (EFQM))،پایاننامه کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و بهسازی منابع انسانی، دانشگاه شهید چمران اهواز.
جزنی، نسرین (1387)، تدوین استراتژیهای توسعه منابع انسانی، قم: مؤسسه فرهنگی و اطلاعرسانی تبیان.
جعفرینیا؛ شمساله و ابطحی، سیدحسین (1388)، طراحی الگوی سنجش اثربخشی سیستم آموزش، فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، دوره 1، شماره 4: 25 ـ 46.
داناییفرد، حسن و امامی، سیدمجتبی (1386)، استراتژیهای پژوهش کیفی: تأملی بر نظریهپردازی دادهبنیاد،اندیشه مدیریت، سال اول، شماره دوم: 69 ـ 97.
ربیعی، علی و اسمعیلی، معصومه (1389)، اعتبار رسانههای خبری در میان شهروندان تهرانی در جریان تحولات اجتماعی قبل و بعد از انتخابات ریاستجمهوری 1388، فصلنامه انجمن ایران، مطالعات فرهنگی و ارتباطات، دوره 6، شماره 19: 11 ـ 28.
رحیمپور لنگرودی، حامد (1397)،تجزیهوتحلیل و نیازسنجی آموزش مشاغل به روش DACUM، گرفتهشده در تاریخ آذرماه 1397 از سایت: https://isurvey.ir/25-internal/services-dacum.html
سیدجوادین، سیدرضا؛ مقیمی، سیدمحمد و سیدامیری، نادر (1394)، بازاریابی کارآفرینانة کسب وکارهای کوچک و متوسط فناوری اطلاعات با رویکرد نظریة زمینهای کلاسیک، مدیریت بازرگانی، دوره 7، شماره 1: 101 ـ 125.
صبرکش، علیرضا؛ مزینانی، حبیبالله و نورمحمدی، هادی (1392)، آموزش و توسعه منابع انسانی در سازمان، مطالعات مدیریت بر آموزش انتظامی، شماره چهارم (پیاپی 24)، سال ششم.
طباطبایی، احمد (1388)، فنون راهبردی آموزش و توسعه منابع انسانی و چالشهای فراروی آن، کارآفرینان امیرکبیر، شماره 45: 17 ـ 20.
فرهنگی، علیاکبر؛ کروبی، مهدی و صادقوزیری، فراز (1394)، نظریة دادهبنیاد کلاسیک؛ شرح مراحل تولید نظریة مرکز ثقلی هویت"برندتوریسمسلامتایران"، دوره 7، شماره 1: 145 ـ 162.
کرمی، مرتضی(1387)، تعیین الگوی مطلوب طراحی آموزشی در سازمانها، دومین کنفرانس توانمندسازی منابع انسانی، تهران، بنیاد توانمندسازی منابع انسانی ایران.
کیقبادی، مرضیه؛ فخرایی، مرضیه؛ علوی، سیدهسارا و همکاران (1387)، ازصنایعفرهنگیتاصنایعخلاق مرورادبیاتموضوع،همراهبانگاهیبهوضعیتصنایعفرهنگیدر کشورهایپنجقارهجهان، گزارش پایانی گام اول پروژه تدوین سند توسعه صنایع فرهنگی استان قم.
میرسپاسی، ناصر (1377)،مدیریت منابع انسانی و روابط کار. تهران: انتشارات میر.
Wong, C. (2005),The growth of the creative industries and implications on the business environment and cities.
https://www.anzam.org/wp-content/uploads/pdf-manager/2554_WONG_CAROLINE_IM-09.PDF (Access date 1395).
DCMS Creative Industries Mapping Document (London: DCMS, 2001).
DCMS Creative Industries Mapping Document (London: DCMS, 1998).
Glasser, B. G. (1978), Theoritical sensitivity : Advances inthe methodology of grounded theory, Mill Valley : Sociology Press Ca.
Glaser, B. G. (1992). Basics of grounded theory: emergence vs. forcing. Mill Valley, CA: Sociology Press.
Glaser, B. G. (1998). Doing grounded theory: Issues and discussions. Mill Valley, CA: Sociology Press.
Glasser, B. G. and S. Anselm L. (1967), The discovery ofgrounded theory : Strategies for qualitative research, Aldine Chicago.
https://www.anzam.org/wp-content/uploads/pdf-manager/2554_WONG_CAROLINE_IM-09.PDF(Access date 2017).
Panfilo, A. (2011). The Role of Creative Industries in National Innovation System : The Creative Clusters of Moscow. http://epub.lib.aalto.fi/pdf/wp/Aalto_W_BE_2011_001.pdf
Strauss, A. and J. Corbin (1990), Basics of qualitativeresearch: Grounded theory procedures and techniques. Newbury Park : Sage .