آزادی، سیداحمد (1392)، بهرهوری نیروی انسانی، فرهنگ و رفتار اداری، شماره 6: 21 ـ 25.
ابوالعلایی، علی (1374)، عوامل مؤثر بر بهرهوری نیروی انسانی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی.
اسمیت، جین (۱۳۸۱)، توانمندسازی، ترجمه سعید باقریان، تهران: نشر خرم.
اوتارخانی، علی (۱۳۸۰)، تأثیر فناوری اطلاعات و سیستم اطلاعاتی بر ارتباطات سازمانی، پیام مدیریت، شماره ۴۶.
بابایی، حسن (1395)، بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهرهوری منابع انسانی (مطالعه موردی: کارمندان شهرداری اوشان فشم میگون)، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق.
بزرگی، فرشاد (1391)، بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهرهوری نیروی انسانی، اولین همایش منطقهای پژوهشها و راهکارهای نوین در حسابداری و مدیریت، تنکابن، مؤسسه آموزش عالی شفق.
بشیری، مهدی و همکاران (1393)، طراحی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای بهرهوری خدمات سازمان نیروی انتظامی، پژوهشنامه نظم و امنیت انتظامی، سال 7، شماره 4.
بهراد، رضا (1393)،بررسی تأثیر سیستم اطلاعاتی مدیریت بر بهرهوری منابع انسانی در راهآهن جمهوری اسلامی ایران، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
حامدی، محسن (۱۳۸۹)،بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توانمندسازی کارکنان ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
حسینپور، رضا و آراسته، حمیدرضا (1389)، بررسی و انتخاب الگوی پایه ارزیابی عملکرد مراکز پژوهشی دفاعی،فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 16(3): 65 ـ 83.
حسینی، سیدحسین (1384)،رویکردی تحلیلی بر اتوماسیون اداری و تأثیر آن در بهرهوری شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران (منطقه شاهرود)، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده اقتصاد دانشگاه سیستان و بلوچستان.
خدائی، نیما (1394)، تأثیر بهکارگیری فناوری اطلاعات بر یادگیری و ارتقای بهرهوری منابع انسانی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی.
داوری، علی و رضازاده، آرش (1393)، مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS، تهران سازمان انتشارات جهاد دانشگاه، چاپ دوم.
رزقی شیرسوار، هادی و موسوی، میرمحمد (1392)، رابطه بین رضایت شغلی و بهرهوری کارکنان شاغل در واحد پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران، مدیریت بهداشت و درمان، 3 (3 و 4).
رستمی، محمود (1386)، فرهنگ واژگان نظامی، تهران: انتشارات ایران سبز.
رشیدزاده، فتحالله (1391)، ارزیابی عملکرد دانشآموختگان دانشگاه افسری امام علی(ع)، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت نظامی، 12 (45): 11 ـ 42.
رمضانی، جواد (1393)، بررسی رابطه بین فناوری اطلاعات و افزایش بهرهوری در شرکت آلومینای جاجرم، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود.
زریننگار، محمدجعفر و همکاران (1390)، بررسی عوامل مؤثر برافزایش بهرهوری در بانک سامان، مدیریت دولتی، دوره 3، شماره 7: 115 ـ 130.
زینلی، بهروز (1394)، بررسی رابطه میان فناوری اطلاعات و ارتباطات با بهرهوری منابع انسانی (مورد پژوهشی سازمان آموزشوپرورش)، اولین همایش ملی اطلاعات، ارتباطات، مردم و جامعه، اهواز، اسفند 1394.
سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس و حجازی، الهه (1391)، روشهای تحقیق در علوم رفتاری، تهران: نشر آگه، چاپ 16.
صابری، سیدمحمود؛ محمدخانی، کامران و آراسته، حمیدرضا (1394)، بررسی عوامل مؤثر بر بهرهوری اعضای هئتعلمی دانشگاه و ارائه مدل جهت بهبود آن (مطالعه موردی، منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی)، پژوهش در نظامهای آموزشی، سال نهم، شماره 29.
صرافیزاده، اصغر (1386)، فناوری اطلاعات در سازمان، چاپ دوم، انتشارات میر، تهران.
طاهری، شهنام (1390)، بهرهوری و تجزیهوتحلیل آن در سازمانها، تهران: انتشارات هستان، چاپ 18.
فرجی ارمکی، اکبر (1389)، الگویی برای افزایش بهرهوری پژوهشی اعضای هئتعلمی دانشگاه شهد بهشتی، پایاننامه دکتری مدیریت آموزش عالی، دانشگاه شهد بهشتی.
قائدشرفی، هما (1380)، فناوری اطلاعات و بهرهوری، مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، دوره 12، شماره 4: 104 ـ 120.
کلانترهرمزی، رضوان (1392)،بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات برافزایش بهرهوری با استفاده از دادههای بینبخشی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده اقتصاد و حسابداری دانشگاه الزهرا(س).
مانیان، امیر؛ موسیخانی، محمد و جامپرازمی، مونا (1389)، بررسی رابطه بین همراستایی فناوری اطلاعات و کسبوکار با عملکرد سازمانی در شرکتهای فعال درزمینه فناوری اطلاعات: با استفاده از مدل معادلات ساختاری، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، شماره 3: 88 ـ 106.
مقیمی، سیدمحمد و حسینزاده، ماشاالله (1392)، ارائه مدلی برای بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر بهرهوری سازمانی با رویکرد فرایندگرا (مطالعه در صنایع استان فارس)، مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 5، ش 4: 245 ـ 266.
نصیری طالشی، اکبر (1392)،بررسی میزان تأثیر فناوری اطلاعات برافزایش رضایتمندی مشتریان بانک ملت استان مازندران، پایاننامه کارشناسی ارشد M.A گروه مدیریتی دولتی، دانشگاه آزاد واحد قائمشهر.
نکوئی مقدم، محمود و میررضائی، ناهید (1384)، تأثیر آموزشهای ضمن خدمت در بهرهوری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مجله مدیریت و اطلاعات در بهداشت و درمان، دور دوم، شماره اول.
نوروزی، مریم (۱۳۹۴)، بررسی تأثیر بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهرهوری نیروی انسانی ستاد مرکزی بانک پارسیان شهر تهران، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
Apulu; Idisemi & Latham; Ann, (2011). An evaluation of the impact of information and communication technologies: two case study examples, International Business Research, vol.4, no.3
Barbara; K.Townsend and Rosser; Vicki.J, (2007). Workload Issues and Measures of Faculty Productivity, Thought & Action, 23, 7-20.
Bland; C. J. and et al, (2005). A Theoretical, Practical, Predictive Model of Faculty and Department Research Productivity, Academic Medicine, 80(3): 225-237.
Brocato; J.J, (2001). The research productivity of family medicine departmentfaculty: A national study, Michigan State University.
Cardona; M, et al, (2013). ICT and productivity: conclusions from the empirical literature, Information Economics and Policy, 25(3), 109-125.
Davis; G.B. and Olson; M.H, (1984). Management Information system: Conceptual foundations, structure, and development, 2nd Ed, New York: McGraw-Hill.
Dundar; Halil and Lewis, Darrell.R, (1998). Determinants of Research Productivity in Higher Education, Research in Higher Education, Dec98, 39(6), 607-631.
Erdil; Erkan and Karagol; Burak, (2012). Macroeconomic Effectes of Information and Communication Technologies in Turkey and other OECD member countris, Science and Technology Policies Research Center, TEKPOL Working Paper Series STPS, WP-12, 5.
Fitz-Gerald; S, (2004). Management information systems: managing the digital firm: KC Laudon and JP Laudon (Eds.), Prentice-Hall, New Jersey, 2004, ISBN 0-13-120681-8.
Hersey; H. and Goldsmith; M, (1980). A situational approach to performance planning, Training and Development Journal, Madison, vol. 34, no.11, p. 38.
Marimuthu; M, Arokiasamy; L. and Ismail; M, (2009). Human capital development and impact on firm performance: Evidence from developmental economics, Journal of international social research, 2(8).
Nowrouzian; F, Mohammadi; M. A. and Hasannejad; M, (2011). An investigation on the effects of office automation systems on organizational productivity indices (case study: central organization of Ferdowsi university of Mashhad),Knowledge & technology, 2011; 2(4): 54-139. Persian.
Qi Xiang; C. and Ya Qi; L, (2014). Office Automation System Model on Workflow Design, Applied Mechanics and Materials, Trans Tech Publications, Vol 496, pp. 1638-1642.
Rahimikia; A, Ghadampour; E. A. and Roshanzadeh; F, (2011). Reviews the use of office automation in employee productivity in the 1389 municipal Khorramabad, Urban Management, 9(27):99-124. Persian.
Roshanzadeh; Jamil, firoozi; Jamal and azizi; hazhar, (2015). Identification of effective factors in promoting staff productivity in university staff, ICMEH (International Conference on Management, Economics & Humanities),Istanbul-Turkey.
Sewana; Olatunji Oluwafemi, (2015). The Impact of information Communication Technology on small and medium Scale Enterprice Productivity in Nigeria, Business Economics and Tourism.
Sheikhbaklou; S, Sarafizadeh; A. and Timournezhad; K, (2012). Evaluation of the effect of office automation on efficiency, Journal of Development & Evolution Management, 4(9), 53-58. Persian.
Tisdell; C, (2014). Information Technology's Impacts on Productivity, Welfare and Social change: Second version, School of Economics, (No. 70, pp. 1-43).