الوانی، سیدمهدی(1391)، مدیریت عمومی، تهران: نشرنی.
الوانی، سید مهدی؛ غریبی یامچی، حمیده؛ نیک مرام، سحر و احمدی زهرانی، مریم (1390)، تبیین الگوی اثربخش تشویق کارکنان بخش عمومی با رویکردی کل نگرانه به پاداش، فصلنامة مطالعات مدیریت بهبود و تحول، س21، ش 64، صص 1 - 17.
پیرس و رابینسون (1380)، برنامهریزی و مدیریت راهبردی، ترجمة سهراب خلیلی شورینی، تهران: انتشارات یادواره کتاب.
حسین زاده، مهدی و امینبیدختی، علیاکبر(1393)، بررسی رابطة نظام پاداش درونی با فرسودگی شغلی کارکنان سازمان آموزش و پرورش شهرستان دورود، کنفرانس بینالمللی مدیریت در قرن 21، مرکزهمایشهای بینالمللی صداوسیما.
رزقی شیرسوار، هادی(1389)، ضرورت برنامهریزی راهبردی درتوسعة منابع انسانی، پژوهشنامة علوم اجتماعی، ش68، صص143تا 174.
سعادت، اسفندیار (1385)، مدیریت منابع انسانی، تهران: انتشارات سمت.
سلطانزاده، وحید؛ قلاوندی، حسن و فتاحی، مسلم(1391)، بررسی رابطة بین کیفیت زندگی کاری و رضایت شغلی اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز، دوفصلنامة پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه امام حسین (ع)، سال 4، ش2، صص 125-149.
شکری، مصطفی (1380)، کنکاشی در شناخت مدیریت راهبردی، نشریه مدیریت (انجمن مدیریت ایران(، شمارة 5، پیاپی53.
شهرکی، محمدرضا؛ آفاقی، میترا و ابراهیمی حسینزاده، سعیده (1393)، بررسی نقش سیستم پاداش بر خلاقیت و نوآوری کارکنان در سازمان های دولتی. کنفرانس مدیریت، شیراز.
کاپلان، رابرت اس و نورتون، دیوید پی (1388)، سازمان راهبرد محور. ترجمة: پرویز بختیاری، تهران، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
کاندولا، سرینی واس آر (1389)، بررسی مداخلهها و پیشرانهای راهبرد مدیریت عملکرد پاداشبنیان، ترجمة: غلام جاپلقیان، دو ماهنامه توسعة انسانی پلیس، سال 7، ش 30، صص113-159.
کویین، جیمز براین؛ مینتزبرگ، هنری و جیمز، رابرت ام. (1386)، مدیریت راهبردی، ترجمة: محمد صائبی، تهران: انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی.
مرادی، محسن؛ مقدسزاده، باقر و عینآبادی، هدی (1391)، بررسی نظرات مدیران در مورد نظام پاداشدهی مدیران بر اساس مدل کارت متوازن، راهبرد یاس، شمارة 30،صص112-126.
هانگر جی، دیوید و ویلن توماس ال. (1386)، مبانی مدیریت راهبردی. ترجمه: سیدمحمد اعرابی و داود ایزدی، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
Hellriegel, Don, Slocum, John, Woodman, Richard(1995). Organizational behavior. new york: West publishing company.
Ilyina, Larisa A. 2013. Strategy and mechanism of motivation and compensation in the organizations of oil and gas industry. Procedia Economics and Finance 5 ( 2013 ) 346 – 354.
Kandula, Srinivas R (2007).Performance management : strategic, intervention, drivers, new delhi, Prentice-Hall of India. (Republished in paperback in 2008 by phi learning).
Karami, Amin. &RezaeiDolatabadi, Hossein. &Rajaeepor, Saeed. 2013. Anayzing the effectiveness of reward management system on employee performance through the mediating role of employee motivation Case study : Isfahan regional electric company. International journal of academic research in business and social sciences, Vol. 3, No. 9.
Mayer, A. (2008). Review Confirms Work Place Counseling Reduces Stress. British medical Journal. 322: 637.
SANDERS, DEBBIE (2000). A Total Reward Perspective. Http://www.total. Reward.com / whatsup /tr20perspective.htm.
Shermerhorn, John(1993). ”Management for Productivity”, New York: John Wiely.
Shuler, R. and Jackson , S. (2001). HR Issues and Activitiesinmegers and Acquisitions , European Management Journal: 239-253.