آرمسترانگ، مایکل (۱۳۸۹)، مدیریت راهبردی منابع انسانی (راهنمای عمل)، ترجمه سیدمحمد اعرابی و امید مهدیه، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ اول.
جزنی، نسرین؛ توکلینژاد، حسن؛ معمارزاده، غلامرضا و افشارکاظمی، محمدعلی (1395)، شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر در نگهداشت کارکنان، فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع)، سال هشتم، شماره 4، شماره پیاپی 26: 155 ـ 185.
خوشگام، سمیه (1394)، بررسی تأثیر ابعاد برند کارفرما در جذابیت سازمانی با نقش تعدیلگری شبکههای اجتماعی، کاربردی، راهنما: محمدعلی شاهحسینی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
رحیمیان، اشرف (1392)، برند کارفرما؛ راهبرد نوین مدیریت سرمایههای انسانی، دوفصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع)، سال پنجم، ش2 (پاییز و زمستان): 127 ـ 150.
زارع خفری، شهابالدین و حسنی، محمد (1393)، بررسی تأثیر هویتبخشی سازمانی بر رضایت شغلی و تمایل به ترک شغل با درنظرگرفتن نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی،
فصلنامه علمی ـ پژوهشی مدیریت دولتی، دوره6، ش 1: 109 ـ 130.
زینالی، نامی (1395)، ارزیابی وضعیت موجود فرایندهای مدیریت منابع انسانی بانک رفاه کارگران براساس استاندارد 34000 تعالی منابع انسانی، راهنما: آرین قلیپور، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
فراحی، محمدمهدی (1392)، ارائه مدل منسجم و جامع مدیریت منابع انسانی، راهنما: سیدرضا سیدجوادین، پایاننامه دکتری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
محمدی، فرشته (1389)، بررسی عوامل اثرگذار بر شکلگیری هویت سازمانی و اثر آن بر رفتار شهروندی و تعهد سازمانی، راهنما: آرین قلیپور، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران.
محمدنژاد، منصوره، حمیدیزاده، علی و باباشاهی، جبار (1395)، تأثیر نشان کارفرما بر نگهداشت کارکنان: هویت سازمانی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی در نقش میانجی، مجله فرایند مدیریت توسعه، دوره 29، ش 2، پیاپی 9: 47 ـ 69.
هژبرافکن، حسن (1394)، بررسی تأثیر برند کارفرما بر تمایل به ترک خدمت و هویت سازمانی کارکنان، راهنما: حمیدرضا ایرانی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
یزدان