اسحاقیان مهدی (1386). میخواهم پژوهشگر شوم، تهران: نشر نوشته.
پاینده ابوالقاسم (1385)، نهجالفصاحه، تهران: نشر امیرکبیر.
جویباری گلدوست و اسلامیان مریم (1389). مستندسازی تجربههای مدیران، تهران: انتشارات کتاب پدیده.
درّی، بهروز و محمودصالحی، مهدی (1385). مدیریت تجربه زیربنای مدیریت دانش و توسعه سرمایههای فکری در سازمان، همایش توسعه منابع انسانی تهران: انتشارات آذر.
درّی، بهروز و محمودصالحی،مهدی (1389). مدیریت تجربه، تهران: انتشارات سرآمد.
دشتی، محمد (1390). نهجالبلاغه، قم: انتشارات امیرکبیر.
دهخدا، علیاکبر (1374). دایرهالمعارف فارسی، تهران: انتشارات امیرکبیر.
رجاییپور، سعید؛ طاهرپور، فاطمه و جمشیدیان عبدالرسول(1388). فرانوگرایی در نظریههای سازمان و مدیریت، تهران: نشر کنکاش، چاپ اول.
زرگر، محمود (1382)، اصول و مفاهیم فناوری اطلاعات، تهران، انتشارات بهینه.
سنجری، احمدرضا(1389)، روش تحقیق در مدیریت، تهران، انتشارات عابد.
صیف،م. و کرمی، م .(1383)، مدیریت دانایی، رویکردی استراتژیک با تدبیر، تهران: انتشارات آگه.
قلیچ لی، بهروز01388). مدیریت دانش، تهران: انتشارات سمت.
کیامنش، علیرضا (1390). روشهای تحقیق کمی - کیفی و ترکیبی، تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
هویدا، رضا؛ سیادت، علی؛ نیکبخت، اکرم و مقدم، اعظم (1389). پارادایم مدیریت دانش، تهران: انتشارات ارکان دانش.
Davenport, T. & Prusak, L. (1998). Working Knowledge: How Organization Manage what they Know. Boston: HarvardBusiness school Press.
English Persian Dictionary (2010). Awirkaloir Pulolions Organization Pulblications Organization.
Garrin, D. (1993). Building A Learning Organization H. B. R. Julaug, Vol. 52. 4.
Nonaka E. Takeuchi. H. (1995). The Kuowledge Creation Company-How Japonese.
Siddiqi, J. & Akhgar, B. (2002). Source Code as Knowledge Based Resources, Software Quality Management, SQM.
Merwick; Information Technology for Management; John Willey,( 2002).
Wiig, K. (1997). Intergrating Intellectual and Knowledge Management, Long Range Planning, Vol. 30, No. 3, pp: 399-405.