احمدی، سیدعلیاکبر و فیض آبادی، حوریه (1390). بررسی ارتقای سرمایه اجتماعی بر بهبود عملکرد سازمان، نمونه موردی سازمانهای ستادی شهرداری تهران. نشریه مدیریتدولتیدانشکده مدیریت دانشگاهتهران. 3(6)، 35-45.
امیرخانی، طیبه و آغاز، عسل(1389). توسعه سرمایه اجتماعی در پرتو سرمایه انسانی: شرکت ملی پتروشیمی. پژوهشهای مدیریت در ایران. 15(1)، 1-20.
الوانی، مهدی و شیروانی، علیرضا (1385). سرمایه اجتماعی، مفاهیم، نظریهها و کاربردها. اصفهان، نشر مانی.
بلوکی، سمیرا (1391). تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر فرهنگ سازمانی و رفتار شهروند سازمانی در کارکنان جهاد کشاورزی شهر اصفهان. پایاننامه کارشناسی ارشد روانشناسی. دانشگاه علوم و تحقیقات خوزستان.
رحیمنیا، فریبرز و علیزاده، مسعود (1388). بررسی ابعاد فرهنگ سازمانی براساس مدل دنیسون از نظر اعضای هیئت علمی، دانشگاه فردوسی مشهد. مجله مطالعات تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی. 10(1)، 147-170.
زارعی متین، حسن (1390). مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته. چ 2، تهران، نشر آگه.
طلوعی اشلقی، عباس و کاوسی، اسماعیل (1385). نگرش نوین بر سرمایه اجتماعی. پژوهشنامه سرمایه اجتماعی. ش 1.
فیضی، کامران و رونقی، محمد حسین(1390). ارزیابی سرمایههای فکری و اجتماعی شرکتهای رتبهبندیشده توسط شورای عالی انفورماتیک ایران. فصلنامه علمی-پژوهشی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران. 27(1)، 189-206.
فرهی، علی؛ ظریفمنش، حسین، فقیهعلیآبادی، هادی و مازندرانی، رضا (1393). توسعه فرایندهای اصلی سرمایه انسانی با بهرهگیری از فن تحلیل شکاف (مورد مطالعه: یکی از مؤسسات بزرگ اقتصادی). دوفصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع). س 6، ش 3، 115-138.
قاسمی، جعفر (1382). توانمندسازی. ماهنامه تدبیر. ش 132.
گودرزوندچگینی، مهرداد؛ رضایی دیزگاه، مراد و اسدی، منوچهر(1390). تأثیر عدالت سازمانی بر سرمایه اجتماعی، شعب بیمه ایران استان گیلان. پژوهشهای مدیریت منابع انسانی. 3(1)، 169-198.
موسوی، میرنجف و باقری کشکولی، علی (1391). بررسی نقش سرمایه اجتماعی در نوسازی و بهسازی بافتهای فرسوده، مطالعه موردی شهر سردشت. مجلهمطالعاتو پژوهشهای شهریو منطقهای. 4 (17)، 105-122.
نیکوکار، غلامحسین؛ اسکندری، مجتبی؛ حصیرچی، امیر و مولادوستاصل، مرتضی(1392). طراحی الگوی بهرهوری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران). دوفصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع). سال 5، ش 2، 171-199.
Bontis, N. & Fitz-enz, J. (2002). Intellectual Capital ROL: A Causal Map Of Human Capital Antecedents and Consequents. Journal of Intellectual Capital, 3(3), 223-247.
Bozbura, T. (2007). Prioritization of Human Capital Mearurment Indicators Using Fuzzy AHP. Knowledge Management Tools and Techmiques, 123-136.
Brooks, K. & Natukho, F, M. (2006). Human Resource Development. Social Capital, Emotional Intelligence: Any Link to Productivity Journal of European Industrial training. 20(2), 117-128.
Denison, D., Cho, H. J. & Young, J. (2000). Diagnosing Organizational Culture: A model and Method, Orking Paper, International for Management Development.
Denison, D.R. (2008). Bringing Corporate Culture to the Bottom line Organizational Dynamecs. Developing it in your Organization. Harvard Business Review China , 128-139.
Dıez, J., Ochoa, M., Prieto, M. & Santidrian, A. (2010). Intellectual Capital and Value Creation in Spanish Firms. Journal of Intellectual Capital, 11(3), 348.
Dijk, H. (2002). Organizational Culture and its Impact on Organizational Effectiveness in Management Faculty Staff, [Thesis].Tehran: Shahid Beheshti University.
Francois, H. (2006). Organizational Culture and Performance Measurement Systems. Journal of Accounting, Organizations and Society , 31(5), 77-103.
Gainey. R., Mariel, A. & Allison, T, C. (2011). Fear of Crime Revisited: Examining the Direct and Indirect Effects of Disorder, Risk Perception,and Social Capital. Am J CrimJust, 120–137
Gamerschalg, R. & Moeller, K. (2011). The Positive Effects of Human CapitalReporting. Corporate Reputation Review,14(2), 145–155.
Grootaert, C. & Swamy, V. (2002). Social Capital, Household Welfare and Poverity in Burkina Faso. Journal of African Economies, 11)1, (4-38.
Hall, W. (2008) .The New Human Capital Strategy. New York American Management Association.
Kocakulah, M. & Harris, D. (2005). Mearuring Human Capital Cost Through Benchmarking in Health Care Environment. Journal of Health Care Finance . 29(2), 27-37.
Lawler, E. (2009). Make Human Capital a Source of Competitive Advantage. USC Marshall School of Business, 1-24.
Lesser, N. & Stork, M. (2001). Building the Knowledge-Based Organization: How Culture DrivesKnowledge Behaviors. Center for Business Innovation, Ernst & young LLP pub. Available at: www. Science Direct. com.
Lin ,S. & Huang, Y. (2005).The Role of Social Capital in the Relationship between Human Capital & Career Obility. Journal of Intellectual Capital Vol, 6(2), 189-199.
Liu, Ch. (2009). Study on the Effect of Intellectual Capital on Firm Performance, International Conferenceon Management of e-Commerce and e-Government, 229-231.
Lopez, G. & Cuartas, D. (2010). The Most Relevant Indicators of Intellectual Capital Components in an Engineering Faculty. and International Congress on Engineering Education, 249-253.
McGregor, J., Tweed, D. & Pech, R. (2004). Human Capital in the New Economy: Devil's Bargain Journal of Intellectual Capital.5(1),17-36.
Nahapit, J. & Ghoshal , S. (1998). Social Capital, Intellectual Capital and the OrganizationalAdvantage. Academy of Management Review, 2.Teachman j,k, Passch and k, Carver(1997). Social Capital and the Generation of Human Capital. Social forces,75, 1343-1359.
Newton, K. & Norris, P. (2000). Trust in Public Institutions: Faith, Culture, or Performance. Available online at www.scapital.com. Lastaccessed Nov 2008.
Ong Koh,T. & Rowlinson, S.( 2011). Relational Approach in Managing Construction Project Safety. Journal of A Social Capital Perspective, Accident Analysis and Prevention, 64(3), 661-692.
Ostrom. E. (2009). What is Social Capital In V.O Bartkus & J.H,Davis (Eds.). Social Capital: Reaching out, Reaching iv. Cheltenham: Edward Elgar, 17-38.
Perez, Rodriguez J., Pablos, de. & Ordones, P. (2003). Knowledge Management and Organizational Competitiveness: A Framework for Human Capital Analysis. Journal of Knowledge Management, 3(3) 82-91.
Pors, N.O. (2007). Globalization, Culture and Social Capital: Library Professionals on the Move. Library Management, 28(4/5), 181-190.
Rob, L. & Zemeski, .c. (2000). Essential of Organizational Behavior. Prentice Hall of India. Available from; www.scribd.com/doc/204434263/MBA-Syllabus.
Sabatini, F. (2011).
The Role of Social Capital in Economic Development. Investigating the Causal Nexus through Structural Equations Models, Available from;
www.socialcapitalgateway.org.
Stone, W. & Jody, H. (2011) .Measuring Social Capital: Towards Standardized Approach, http://www.aes.asn.au/conferences/2002/PAPERS/Hughes.pdf.
Warner, M. (2003). Social Capital Construction and the Role of the State. Rural Sociology.64(3).373-393.
Yukl, G. (2008). The Leadership Quarterly, Management Department. Available at: www.elsevier.com /locate /leaqua.
Zippay, A. (2001). The Role of Social Capital in Reclaiming Human Capital: A Longitudinal Study of Occupational Mobility Among Displaced Steelworkers. Journal of Sociology and Social Welfare, 23(4),18-31.