آبتین، عبدالعزیز؛ یاراحمدیزهی، محمدحسین و توماج، یحیی (1390)، بررسی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانی کسبوکارهای کوچک و متوسط،ماهنامه کار و جامعه، شماره 14: 44 ـ 58.
استراوس، آنسلم و کربین، جولیت (1390)، مبانی پژوهش کیفی فنون و مراحل تولید نظریه زمینهای، ترجمه ابراهیم افشار، تهران: نشر نی.
امیرخانی، طیبه و آغاز، عسل (1390)، توسعه سرمایه اجتماعی در پرتو سرمایه انسانی: شرکت ملی پتروشیمی، فصلنامه علمی ـ پژوهشی مدرس علوم انسانی، شماره 71: 31 ـ 50.
جهانشاهلو، غلامرضا و ملک، علاالدین (1380)، محاسبه کارآیی و تخمین بازده به مقیاس گروههای ریاضی با استفاده از تحلیل پوششی دادهها، اولین کنفرانس بهینهسازی و کاربردهای آن، تهران.
حمیدیزاده، محمدرضا (1392)، برنامهریزی راهبردی و بلندمدت، چاپ نهم، تهران: انتشارات سمت.
خلج، حمید و طرفدارمقدم، پریسا (1391)، بررسی نقش جایزه ملی بهرهوری و تعالی سازمانی در گسترش فرهنگ رقابتپذیری جهانی در بنگاههای کشور، مجله تدبیر، ش 250: 64 ـ 67.
رازانی، عبدالمحمد (1381)،آشنایی با برتری سازمانی، تهران: انتشارات مام.
شفیعیزاده، مهدی (1391)، ارزیابی جهانی سازمان دانشی برتر (MAKE) و تحلیلی بر نتایج حاصلشده از برگزاری نخستین دوره جایزه جهانی MAKE در ایران، مجله تدبیر، شماره 242:27.
کهندژ، محمدعلی و شروین تاجدینی (1395)، تأثیر مدیریت دانش بر خلاقیت و نوآوری کارکنان سازمانها، همایش پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران، تهران، مؤسسه پژوهشی مدیریت مدبر، دانشگاه تهران.
میرکمالی، سیدمحمد؛ حمیدیزاده، محمدرضا و نارنجیثانی، فاطمه (1393)، عوامل مرتبط با دانشآفرینی در دانشگاهها: پژوهش کیفی، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، دوره 21، شماره 3: 137 ـ 121.
Akbari, P., Eslampanah, M., Baharestan, O., & Mohammadi, S. (2012). The study of relationship between organizational structure and strategic knowledge management in Islamic Azad University, Kermanshah Branch. Management. Science Letters 2 (2012)1921–1930.
Corbin, J. & Strauss, A. L. (2008). Basics of qualitative research: Techniques and procedures for developing grounded theory. Sage. London.
Farzin, M., Safarikahreh, M., Heshan, M., & Khalouei, A. (2014). A survey of Critical Success Factors for Strategic Knowledge Management implementation: applications for Service Sector. Procedia - Social and Behavioral Sciences 109 (2014) 595 – 599.
Hamidizadeh, M.R. & Fadaeinejad, M. E. (2010). A Knowledge Management Approach to Format the Financial World-Class Policies, Int'l Journal of Management and Information Systems, Vol.14, No. 5: 69-78.
Kim. (2003). Knowledge Strategy planning: Methodology and Case, Expert system with application.
Lendzion, J. P. (2015).Human Resources Management in the System of Organizational Knowledge Management. Procedia Manufacturing, 3, 674-680.
Lopez-Nicol.s, C., & Merono-Cerd.n. (2011). Strategic knowledge management, innovation and performance. International Journal of Information Management 31 (2011) 502–509.
Mamaghani, N. D., Samizadeh, R., & Saghafi, F. (2011). Evaluatng the readiness of Iranian research centers in knowledge management. American Journal of Economics and Business Administration, 3(1), 203–212.
Nicolescu, Ovidiu (2007), Knowledge cycle and strategic knowledge within company, Academy of Economic Studies Buncharest.
Petrova, G. I., Smokotin, V. M., Kornienko, A. A., Ershova, I. A., & Kachalov, N. A. (2015). Knowledge management as a strategy for the administration of education in the research university. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 166, 451-455.
Uçaktürk, A., & Villard, M. (2013). The effects of management information and ERP systems on strategic knowledge management and decision-making. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 99, 1035-1043.
Zack, M. H. (2002). Developing a knowledge strategy: Epilogue. In. Bontis & CW Choo (Eds.), the strategic management of intellectual capital and organizational knowledge: A collection of readings.