احمدوند، علیمحمد؛ تربتی، امیر و پوررضا، ناصر(1390)، طراحی الگوی مفهومی مدیریت عملکرد و تدوین راهبرد با بهرهگیری از BSCو EFQM، فصلنامة پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، تهران، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، سال چهارم، شمارۀ 1 (شمارۀ پیاپی 11): 55 ـ 86.
آزادیخواه سلیمی، مجید (1387). آشنایی با سیستمهای سنتی و نوین: ارزیابی عملکرد سازمانی، میثاق مدیران، (37): 57 ـ 64.
حقیقی، محمدعلی و رعنایی، حبیبالله (1376)، بهرهوری نیروی انسانی: ارزشیابی عملکرد کارکنان، تهران: ترمه.
دانشور، وحید (1390)، طراحی مدل بومی تعالی منابع انسانی ویژه سازمانهای وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران (ودجا) (دکتری)، دانشگاه شیراز ، دانشکده مدیریت و اقتصاد.
رضایی، محسن و ابنالرسول، اصغر (1383)، کاربرد کارت امتیازی متوازن برای ارزیابی عملکرد، مدیریت فردا، 1(2): 43 ـ 50.
AlShathry, O. (2016), “Business process management: a maturity assessment of Saudi Arabian organizations”, Business Process Management Journal, Vol. 22 No. 3, pp.507-521.
Chen, Y.C. and Wang, Y.J. (2016), “Application and development of the people capability maturity model level of an organization”, Total Quality Management & Business Excellence, pp.1-17.
Chen, Y.C., Hsieh, K.C. and Wu, M.T. (2012), “The Study of Second Level of People Capability Maturity Model on the Industrial Control Industry in Taiwan”. 品質學報, Vol. 19 No. 1, pp.1-20.
Creswell, J. W. (2007). Qualitative Inquiry & Research Design: choosing among five approaches (2nd ed). Thousand Oaks: Sage Publications.
Cronemyr, P. and Danielsson, M. (2013), “Process Management 1-2-3–a maturity model and diagnostics tool”, Total Quality Management & Business Excellence, Vol. 24 No. 7-8, pp.933-944.
Curtis, B., Hefley, W. E. & Miller, S. A. (2002). The People Capability Maturity Model: guidelines for improving the workforce. Boston: Addison-Wesley.
De Bruin, Tonia & Rosemann, Michael (2005) Towards a Business Process Management Maturity Model. In Bartmann, D, Rajola, F, Kallinikos, J, Avison, D, Winter, R, Ein-Dor, P, et al. (Eds.) ECIS 2005 Proceedings of the Thirteenth European Conference on Information Systems, 26-28 May 2005, Germany, Regensburg.
De Bruin, Tonia, Freeze, Ronald, Kaulkarni, Uday, & Rosemann, Michael (2005) Understanding the Main Phases of Developing a Maturity Assessment Model. In Campbell, B, Underwood, J, & Bunker, D (Eds.) Australasian Conference on Information Systems (ACIS), November 30 - December 2 2005, Australia, New South Wales, Sydney.
Dul, J. & Hak, T. (2007). Case Study Methodology in Business Research. Boston, MA: Elsevier.
EFQM & Philips. (2004). Process Survey Tool Guide: A Guide to Using and Applying PSTs. EFQM.
Netland, T. H., & Alfnes, E. (2011). Proposing a quick best practice maturity test for supply chain operations. Measuring Business Excellence, 15(1), 66-76.
Philips Electronics N.V & EFQM (Foundation). (2004). Process Survey Tool for Human Resources Management. EFQM ; Philips.
Poeppelbuss, J., Niehaves, B., Simons, A. and Becker, J. (2011), “Maturity models in information systems research: literature search and analysis”, Communications of the Association for Information Systems, Vol. 29 No. 27, pp.505-532.
Tarhan, A., Turetken, O. and Reijers, H.A. (2016), ”Business process maturity models: a systematic literature review”, Information and Software Technology, Vol. 75, pp.122-134.