زارع، سیدمحسن؛ شائمی برزکی، علی؛ انصاری، محمداسماعیل و ابزاری، مهدی (1397)، بررسی ابعاد اقتضایی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان، فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع)، ش 34: 25 ـ 50.
زهاوی، دان (1392)، پدیدارشناسی هوسرل، مترجمان مهدی صاحبکار و ایمان واقفی، تهران: نشر روزبهان.
عارف، هادی؛ بودلایی، حسن و بیگی، وحید (1394)، پدیدارشناسی تجربه اخراجشدن از کار، نشریه عملی ـ پژوهشی مدیریت دولتی، دوره ۷، ش 3: 573 ـ 594.
عارف، هادی؛ سیدجوادین، سیدرضا؛ پورعزت، علیاصغر و محمدی الیاسی، قنبر (1398)، ارزیابی عملکرد: عرصه تقابل معناها، فصلنامه علمی ـ پژوهشی مدیریت سازمانهای دولتی، دوره 7، ش ۳: 29 ـ 44.
مبینی دهکردی، الهه و ابراهیمی، مسیح (1395)، تحلیل نقش نظام ارزشیابی عملکرد در بهرهوری سازمان با استفاده از نظریه دادهبنیاد، فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع)، ش 25: 59 ـ 81.
محمدی الیاسی، قنبر (1387)، موضوع کارآفرینی بهعنوان یک حوزه علمی، توسعه کارآفرینی، دوره 1، ش 1: 51 ـ 85.
Aguinis, H. (2014). Performance Management: 3rd Edition. Pearson Education Limited, Edinburgh Gate.
Argyris, C. (2005). Double-loop learning in organizations: A theory of action perspective in Smith, K. G., Hitt, M. A. (Eds). Great Minds in Management: The Process of Theory Development (pp. 261–279). Oxford University Press.
Borman, W. C., & Motowidlo, S. J. (1993). Expanding the criterion domain to include elements of contextual performance. In N. Schmitt & W. Borman (Eds.), Personnel selection in organizations (pp. 71–98). New York: Jossey-Bass.
Campbell, J. P., McCloy, R. A., Oppler, S. H., & Sager, C. E. (1993). A theory of performance. In E. Schmitt, W. C. Borman, & Associates (Eds.), Personnel selection in organizations (pp. 35–70). San Francisco: Jossey-Bass.
Giorgi, A. and Giorgi, B. (2008). Phenomenological psychology in C. Willig and W. Stainton Rogers (Eds.) The Sage Handbook of Qualitative Research in Psychology. London: Sage.
Holt, R., & Sandberg, J. (2011). Phenomenology and Organization Theory. In H. Tsoukas, & R. Chia, (Eds.) Philosophy and Organization Theory (pp. 215-249). United Kingdom: Emerald Group Publishing Limited.
Jiang, K., Lepak, D. P., Han, K., Hong, Y., Kim, A., & Winkler, A.-L. (2012). Clarifying the construct of human resource systems: Relating human resource management to employee performance. Human Resource Management Review, 22(2), 73–85.
Meyers, M.C., Kooij, D., Kroon, B. et al.(2019). Organizational Support for Strengths Use, Work Engagement, and Contextual Performance: The Moderating Role of Age. Applied Research Quality LifeL, 1-18.
Seidman, I. (2006). Interviewing as qualitative research: A guide for researchers in education and social sciences. (3rd ed.). New York: Teachers College.
Weber, M. (1949). Objectivity in Social Science and Social Policy. In The Methodology of the Social Sciences. Glencoe, IL: Free Press.
Wu, B. (2020). Government Performance Management in China: Theory and Practice. China Academic Library, Springer.